Comunicat privind organizarea și desfășurarea Campaniei de informare consacrată Zilei Internaționale a Tineretului

„Informat, implicat și angajat! Fii clientul AOFM!”. Sub egida acestui slogan, în contextul marcării Zilei Internationale a Tineretului la 12 august, dar și în scopul creșterii șanselor de integrare profesională a tinerilor pe piața muncii, Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Munca (ANOFM) în comun cu structurile sale teritoriale organizează, în perioada 06-12 august 2018, Campania de informare consacrată Zilei Internationale a Tineretului.
Obiectivul general al Campaniei constă în creșterea nivelului de informare, a transparenței și accesibilității serviciilor agențiilor pentru ocuparea forței de munca (AOFM) în rândul tinerilor aflați în căutarea unui loc de munca.
Campania se va realiza atât la nivel naţional, cât şi la nivelul fiecărui raion şi vizează trei componente: informare, ghidare în carieră a tinerilor și sensibilizarea angajatorilor pentru încadrarea în munca a absolvenților instituțiilor de învățământ.
Printre obiectivele specifice ale Campaniei se includ: informarea și comunicarea despre serviciile prestate de AOFM prin organizarea seminarelor informative și instructive în tehnici și metode inovative de căutare a unui loc de munca, dezvoltarea parteneriatelor cu diferite instituții prin desfășurarea diverselor mese rotunde, târguri ale locurilor de munca, activități de recrutare, utilizarea canalelor de comunicare, informare și recrutare on-line (site-ul www.anofm.md, portalul www.angajat.md), administrate de ANOFM; ghidarea în carieră a tinerilor prin organizarea și desfășurarea seminarelor de orientare profesională, promovarea oportunităților Centrelor de Ghidare în Carieră, etc. și sensibilizarea angajatorilor pentru încadrarea în munca a absolvenților instituțiilor de învățământ.
Tinerii vor fi informați despre situația actuală și domeniile solicitate pe piața muncii atât în aspect național, cât și în aspect regional, vor fi distribuite pliante și broșuri informative și vor fi întreprinse acțiuni mediatice prin distribuirea în mass-media a comunicatelor de presă.
Mizăm pe participarea activă a tinerilor la activitățile organizate în cadrul Campaniei, precum și la alte măsuri organizate de către AOFM.