Sesiuni organizate angajaților din cadrul ANOFM cu tematica: Comunicarea

1

Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM) recunoaște importanța unui mediu de lucru echilibrat și sănătos pentru angajații săi. În acest sens, pe perioada 10 - 14 martie 2025, ANOFM a oferit a peste 200 angajați din subordine sesiuni de instruire, dedicate gestionării stresului la locul de muncă, cu tematica: ”Comunicarea” asigurând astfel un climat profesional, productiv, prietenos și armonios.

Aceste sesiuni au la bază drept obiectiv să:

  • Identificarea cauzelor și efectelor stresului profesional ale angajaților.
  • Înțelegerea mecanismelor fiziologice și psihologice ale stresului.
  • Aplicații practice pentru dezvoltarea abilităților de gestionare a stresului la locul de muncă.
  • Prezentarea bunelor practici în crearea unui mediu de lucru sănătos și echilibrat.

Pe agendă s-au regăsit următoarele subiecte:

  • Introducere în tema stresului la locul de muncă: Definiția stresului și cum afectează angajații.
  • Strategii de prevenire și reducere a stresului: Metode și tehnici utilizate pentru a diminua stresul la locul de muncă.
  • Exerciții interactive: Simulări de conflicte cu diverse moduri de abordare.
  • Sesiune de întrebări și răspunsuri.

Cei prezenți la activitate au învățat tehnici utile pentru gestionarea stresului la locul de muncă; au dobândit instrumente pentru a sprijini un climat de muncă mai armonios și mai productiv; precum și importanța contribuției active a fiecăruia la reducerea factorilor stresori.

Raisa Dogaru, Directoarea ANOFM a menționat că ”Prin această măsură, ne propunem să îndrumăm angajații din subordine în menținerea unui echilibru emoțional optim și să contribuim la crearea unui mediu de lucru eficient și motivant. Încurajăm colaborarea între colegi, și promovarea unui culturi organizaționale bazate pe respect și sprijin reciproc!

Participarea la acest eveniment va contribui la dezvoltarea unor abilități valoroase în gestionarea și prevenirea stresului la locul de muncă. Stresul profesional este o provocare importantă care, gestionată corespunzător, poate duce la o îmbunătățire semnificativă a performanței și stării de bine a angajaților.