ANOFM, partener al evenimentului „Tîrgul Online de Cariere”, desfășurat în perioada 27-28 martie
Consiliul Național al Tineretului din Moldova (CNTM) a organizat în perioada 27-28 martie Tîrgul Online de Cariere, care a avut drept scop incluziunea tinerilor în cîmpul muncii.
Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă în calitate de partener al evenimentului a avut rolul de a selecta agenții economici care sunt în cautare de tineri dornici de a se încadra în cîmpul muncii.
Subdiviziunile teritoriale pentru ocuparea forței de muncă au selectat 9 agenți economici care au acceptat participarea la eveniment. Participarea la Tîrgul Online de Cariere s-a realizat prin acceptul de a avea o prezentare publică timp de 40 minute, pentru a-și prezenta ofertele de muncă și condițiile de ocupare a acestora.
Printre companiile participante la eveniment se numără: Kaufland SRL, Alo Corporate SRL, Magenta Consulting SC, Evoluție Autoservice SRL, Confezioni SRL, Datario SRL, Sebo SRL, etc.
La Tîrgul Online de Cariere au participat în total 12 agenți economici din diferite domenii de activitate care și-au prezentat locurile de muncă vacante și condițiile de ocupare. Audiența au fost tinerii care sunt în căutarea unui loc de muncă.