Atelier de lucru „Activitatea persoanelor cheie în lucrul cu angajatorii”

Recent Agenția Națională a desfășurat prima întrunire a responsabililor principali de activitatea cu angajatorii (Key accounts) repartizați  în 10 zone. Evenimentul a fost organizat în cadrul proiectului “Consolidarea capacităților de gestionare a migrației în Republica Moldova”, implementat de către Agenția Publică Suedeză de Angajare, în cadrul Parteneriatului de Mobilitate Moldova–Uniunea Europeană.

Atelierul de lucru a avut ca scop efectuarea unui schimb de bune practici și experiență între specialiștii de Key accounts în vederea îmbunătățirii capacităților de comunicare cu agenții economici și crearea unor premise de optimizare a calității serviciilor prestate celor mai importanți clienți ai ANOFM.

Atelierul a fost moderat de dna Raisa Dogaru, director adjunct al Agenției Nationale,care a relatat despre importanța dezvoltării relațiilor de colaborare cu angajatorii,  precum și unele recomandări în vederea îmbunătățirii procedurii de lucru cu agenții economici.

Pe parcurs specialiștii au identificat problemele/ barierele în procesul de lucru cu angajatorii precum și au propus  soluții pentru îmbunătățirea situației în domeniu.

Directorul proiectului “Consolidarea capacităților de gestionare a migrației în Republica Moldova”, Per Lindberg, a prezentat pașii ce urmează a fi întreprinși în cadrul proiectului în scopul sporirii competențelor specialiștilor responsabili de lucrul cu angajatorii.

Atelierul de lucru a reprezentat o continuitate a sesiunilor de instruire ce au avut loc anterior, scopul cărora este să pună bazele unei bune și eficiente colaborări între angajatori și specialiștii responsabili de lucru cu angajatorii din cadrul ANOFM.